ekrnz Kızlar merhaba kontrole gideceğim hafta karantinaya girdik 1,5 aydır bebeğimi göremiyorum kilo almışmıdır merak ediyorum ☺️☺️ Bebişleriniz kaç kilo oldular banada fikir olsun merakım gitsin
6217 ekrnz canım ben 32 de 2 kilo 158 gramdı şimdi 35 oldum bi kaç güne kontrolüm var ne kadar oldu bilmiyorum inş almıştır 🥰🙏
Sahika8989 31+3 de gittim 1900 gramdi cnm smdi 32 haftaligim. Karnimda yuk tasiyormusum gibi hissediyorum 😁 oglumda hic boyle seyler yasamadim bide sezeryan korkuyorum 10 ay var aralarinda insallah dikislerime bisey olmadan cabucak dogururum
Nesrincente Bikbi06 bnım 28 de 1220ydı sanki dusuk sızın bebege kılo aldıran seyler yemeye gayret edin bence
Ltf3053 30 haftalıkken 1650 gramdi Pazartesi kontrolüm var 32+3 oluruz ne kadar olacak merak ediyorum bide 30.haftada dönmustu bebeğim doktor 2 hafta sonra gel.dedi bu ara taş gibi oluyor karnim sertleşiyor toplanıyor gibi korkuyorum bişey olursa diye 🙈
Bikbi06 Nesrincente evet ya galiba yapı olarak böyle doğacak çünkü muz kaşar süt pekmez hep yiyorum. İlk çocuğumda muz kaşar gibi şeyler hiç yemedim bilmiyordum tabi hatta onda az yemek yerdim ama iyi bir kilosu vardı