Benimde çok kanıyordu, hatta 32. Haftaya kadar kanadı neredeyse, doktor pıhtılaşma için tahlil falan yaptı her şey normal çıktı. Kbb e gittim kılcal damar hassasiyetinden kaynaklı olduğunu ve hamilelik sürecinde normal olduğunu söyledi. Kılcal damarlarda kanamaya sebep olan çatlak olan yerlere kaynak yaptı. Sonrasında pek kanadı sayılmaz. Eğer çok kanıyorsa sende bi kbb e git istersen çünkü insanın canını sıkıyor sürekli olduğunda.