Haticetalan Benm çok zor 6 haftadan itibaren bulantılar kusmalar başladı.. 2 kaybım var ilk gebelikte 7 ay sürdü bunda inşallah öyle olmaz diye umuyorm zorlanıyor musunuz? Birde oksapar4000 iğne de kullanıyorm kan sulandırıcı sorusu olana yardımcı olabilirim😊
Denizin Haticetalan canım belirtim çok yok , sat başlangıcım 31 ekim ,7w3d günlüğüm bugün için , günleri sayıyorum bidahaki randevu için , Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏
Denizin Haticetalan ayrıca benimde 1 düşüğüm kalp durması 1 kaybımda kimyasal gebeliğim var , doktor oksapar 4000 lik corasorin verdi , corasprini sabah oksaparıda 16.00 vurunuyorum
1anneadayii Haticetalan Şükür bugünümüze de 😊 normalde 7+3 ama bugün doktor ultrasonda 6+3 çıktığını söyledi bebeğin gelişimi için bu aylarda ek vitamin vs alıyor musunuz ya da normal mi bilemedim.. İnşallah sağlıcakla alırız bebişlerimizi kucağımıza 🙏
Haticetalan Denizin bn de ecopirin kullanıyorm sabah 8 de ilk onu içiyorm 10.00 da da iğnemi yapıyorm 11 de folik asit sıralama böyle gidiyor herşey yolunda iğne saatiniz biraz geç değil mi
Denizin Burcu-baby canım ben 6w6d de iken gittim kalp atışını ben duyamadım doktor var daha yeni oluşmaya başlıyor dedi , sabır işi biraz canım bol dua Allahın izniyle🙏
Denizin ozlem3333 valla aynı canım değişen bişey yok heycanla randevuyu beklıyorum ayın 1 inde yada 31 inde gidicem
ozlem3333 Denizin kaç haftalık tam olarak dün gttim ben ultrasonda 6+ 4 dedi dr masaya gecınce de 7 dedi kafam karıstı:)
Denizin ozlem3333 canım son adet tarihin başlangıcın ne zamandı ? Ultrason kağıdın önemli canım , ultrason kagıdının genelde en altta sağda yazar GA bebeğin haftasını gösterir CRL ise bebeğin boyunu gösterir