Sdhs06 Kızlar 37 haftalık hamileyim kacgundur vajinam da sızlama var niye olurki acaba bilgisi olan var mı
R-alparslan Sdhs06 ben doktora sormuştum bunu kontrolde bebek büyüdüğü için baskı yapıyor aşagı doğru sende bunu batma gibi hissedebilirsin demişti ☺️
Sdhs06 Lina998820 benim de aklıma o gelmedi değil hani pazartesi randevum var bakalım sorarım artık o zaman
Mertim Bende de 21. Hafta da başladı 25.haftamdayim idrar testim temiz çıktı bazı gebelerde oluyor bol bol istirahat et dedi.sizin de belki vücudunuz doğuma hazirliyordur baskı yapiyodur bebek.