Kızlar kürtajdan sonra ne kadar ara verdiniz hamile kalmak için bu benim 3. Kaybım kimi doktor ara vermeye gerek yok diyor bir adet gör yeterli diyor kimi 2 ay diyor . 15-16 gün önce boş gebelikten kurtaj oldum nasıl beslenmeliyim bu hazırlık sürecin de vitamin falan kullanayım mi kaliteli yumurta ve sperm için ? Benim gibi olanınız var mi umutsuzluğa kapılmak istemiyorum 😔