38 haftayız düne kadar ağrılarım vardı şiddetli batmalarım bazen geceleri hiç uyuyamazdım ağrıdan. Kontrole gittim açıklık muaynesi tekrar yapıldı ( çatıdan sert oldu) 3 cm aynı devam ediyor açıklık. Kontrolden sonra da çok çok akıntım oldu sanırım nişan da geldi ama benim bütün ağrılar kayboldu 🙄 ne batma var ne sancı hiç doğurmıcakmışım gibi. Doktorum bu hafta doğurursun dedi ama sanki hamile değil gibi bir rahatlama var üzerimde. Koşsam koşacak gibiyim. Buna da doğum belirtisi diyebilir miyiz lütfen diyelim 🤣