AYSU1905 Kızlaar normal doğum genellikle kaçıncı hafta da gerçekleşiyor. 36.haftadayım bebek aşağıya dönmüş fakat ağrılarım çokta fazla olmuyor ne zaman başlar?
Gzngooo Ben 38+3 um bekliyorum 😂😂Galiba gelmiycek bizim ki. O kadar yürüyüş hurma egzersiz merdiven fln hepsi yalan gibi 😂😂