Merhaba anneler, normal doğum yapmak isterken doktorun çatımın dar olduğunu söyleyip sezaryen uygun gördüğünü söyledi bende doktoruma güvendiğimi ve kabul ettiğimi söyledim ve hemen 21 Aralık için tarih verildi. Sezaryen fobimde gerçekten haklıymışım normal yapma şansınız varsa doktorunuz uygun görüyorsa sezaryeni aklınızdan geçirmeyin.. Korka titreye oldum sezaryen bizim için zaman çok zor geçiyor şu an bebeğim küvezde ben yatakta kalakaldım. Gerçekten doktorunuza güvenin ne öneriyorsa uygulayın doktorum normal doğumda bebeğin sağlığı riske atılacağını konusunda uyarmıştı bende hiç o riski almak istemedim gerçekten iyiki almamışım sezaryen olmama rağmen bebeğim solunum sıkıntısından dolayı yorgun düştü küvezde yatıyor eğer normal yapsaydım bebeğim daha kötü olacaktı. Bu tecrübemde doktorun çok önemli olduğunu ve güvenilmesi gerektiğini öğrendim ve herkese bunu tavsiye ediyorum. Herkese sağlıklı doğumlar diliyorum.