Merhaba güzel anneler, gebelimin başından beri farklı farklı sıkıntılar yaşadık hepsini atlattık çok şükür. Maalesef 3 gün önce covit oldum … Çok şükür hafif atlatıyorum Bebek hareketlerimiz iyiydi . Ancak bugün perine bölgemde hafif bir acı vardı akşama kadar , haftamda ilerlediği için vücut kendini doğuma hazırlyor herhalde diye düşündüm, ancak karnım normale göre çok daha sert ara ara bebeğim toplanıyor ve dune göre daha az hareket ediyor sanki .. benzer haftalarda olan gebeler bu durumu sizde yaşıyor musunuz? Yoksa bu covit doğumu tetikliyor olabilir mi ? Doğum belirtisi mi ? Sürecin normali mı? Bilgisi olan var mı acaba