Ilovemybaby bende sizin gibiyim korkudan dolayı sezaryene yöneliyorum doktorum daha net bir şey söylemedi hatta son haftalarda konuşuruz kendini şartlandırma şimdiden demişti yarın kontrolüm var artık konuşuruz diye düşünüyorum 🤔 eğer sezaryen istiyorsanız kesin çayı muayenesi yapmak zorunda değil