gzm1234 Bebek arabası için araştırmalara başladık. Nedense aklım hep buna gidiyor. Var mı kullanan, memnun olan?
alenrenas1 gzm1234 canım bende onu cok begendim alıcaktım hatta sonra 1 yasından sonra tekrar baston fikri olunca vazgectim ınglesina zippy pro aldım onda 3 aparat var puset ,portbebe ve en son baston oluyor bence cok güzel isterseniz incelleyin
alenrenas1 gzm1234 ürün bu ben lacivert olanı aldım https://imgyukle.com/i/aRMhiY https://imgyukle.com/i/aRMgyq
halimefe2 Sakın alma ben aldım zamanında keske almasaymısım hem cok agır hem zahmetli hem arabada aşırı yer kaplıyo inan bir sene kullanmadan bastona geçtim
gzm1234 halimefe2 her yerde karşıma çıkıyor ama kullanıcı yorumu o kadar az ki. Benimde oturma ünitesinden dolayı kafamı kurcalıyor açıkcası çok rahatsız duruyor gibi
halimefe2 gzm1234 yani rahatlıgına rahatta asla alıncak bi araba degil cok zahmetli simdiki aklım olsa parasında degilim ama daha kullanıslı bişey alırdım
alenrenas1 gzm1234 evet gerçekten güzel arabanın bagajında pek yerde kaplamıyor vede cok rahat acılıp kapanıyor agırda değil bulundugunuz ilde canlı bakma imkanınız varsa gidip canlı bakın ben internetten aldım canlı bakma imkanım yoktu ama cok begendim 🤗