elcn4139 sleepy bezin kaç nunarasinla başlamak lazim 1 numara çok kücük kalını diye duydum herkes 2le baslamıs. dogrumu
ArasMom34 elcn4139 bebişin kilosuna göre değişiyor ama kalıpları küçük benimki iri bebekti 2 ile başladım
Mucizemmm07 elcn4139 benim bebeğim 3 kilo doğdu direk 2 ile başladım diğer markalara göre kalıpları küçük ona göre alın sizde
svmm elcn4139 ben merhaba bebek seti aldım 20 adet 1 numara 20 adet 2 numara alt açma ve ıslak mendil var set halinde aldım ama 1 numara 2-5 kg arası yenidoğan olarak geçiyor zaten ilk zamanlar çok gidiyormuş o yüzden fazla almadım duruma göre alıcam
E-v-A101 elcn4139 durayım bende şurda 🤗 bende sleepy ile başlamak istediğim için bu markanın 1 numarasını aldım yeni doğan için 2.5 5 kilo için yazıyordu Bana dank küçük geldi ama Kiloya göre yapılmış sonuçta inşalalh olur sıkıntı yaşamam
Mpy Prima premium care yenidogan ille başladım oğlumda suan 1 yaşında yeni geçtim sleepy e postun üst e kalsin diye yazıyorum
aeh benim bebeğim 3.200 doğdu 1 numarayla başladım ama bir paket kullanmışımdır en fazla. 2 numarayla devam ettk
momteacher Ben 1 numara prima premium ve 2numara sleepy natural aldım, prima 60lı sleepy 40lı, doğum sonrası deneyip duruma göre devam edeceğim, birde minies i denemek istiyorum. Primanın fiyatları uçuk olduğu için primayla devam etmeyi düşünmüyorum
E-v-A101 elcn4139 hadi yaaa. Bir de 40 tane bez var içinde Desene çok az kullanacağım benim oğlum şimdiden üç kiloyu doldurdu. 34 haftalığız ama ne yesem. Ona gidiyor galiba.
Nur1903 Benim bebeğim 36. Haftada 3000 gözüküyordu şu an 37 yim kilosunu bilmiyorum ama ben 2 numara aldım o kadar küçük ki zaten 1 ve 2 arasında 1 kilo fark var kalıbı çok küçük 👶🏻👶🏻
Zafsim0801 elcn4139 bende 1.numara 1 tane aldım doguma yakın sürede kontrole gittiğimde azbucukkkk mantık yurutuceeem doktor kilosunu soyledıkceee Ozaman alcaaaam 2.numara suanda ıslak mendil stokluyorum slepyyyy❤️
elcn4139 Zafsim0801 ne kadat Zafsim0801 ne kadar kaldi doguma? islak.mendil brnde stoklamak istedim ama kurur diye korktum
Zafsim0801 elcn4139 vallla Nisan’da coguuuu arkadasım hep aldı paketlikiii kurumuş olda rafta dururken de kurur canım açmadık ağzını paketi ambalajında o sekılde düşün bez stoklama yapamıyoruz bari bunu alak 😂
Zeyynep elcn4139 bence Molfix ve sleepy biraz daha ufak bende kullandığında bi tık numaraya göre ufak geliyor sanki
Zeyynep elcn4139 ama yinede ilk hep Molfix kullandım oyuntulu aldım hatta 1 numara sonra kendin anlıyorsun zaten çabuk büyüyorlar çok aşırı stok yapma bence