sedabkts eğer fazla öğürmekten ve kendinizi fazla kasmaktan sonra geldiyse normal. Çünkü bende ilk zamanlar çok zorlanıyordum kanlı su geliyordu doktora sordum yemek borun ve Boğaz’ın tahriş olduğu için olmuştur dedi Yok eğer zorlanmadan direk kan kustum derseniz başka bir durum olabilir