Peraaaa ya resmen benim yaşadıklarımı yaşamışsın çift kese dışında. 13 haftalıkken adet gibi yoğun kanama yaşadım hastanede yattım bi kaç gün kahverengi leke tam bir ay sürdü tam bitti derken üç gün önce yani 16+5 te tekrar aynılarını yaşadım şuan yatarak dinlenerek geçiriyorum pek birşeyim kalmadı ilkine göre çok kötü bi durum sende erken yaşamışsın biraz daha risklidir galiba lütfen kendine dikkat et yat bol su iç dinlen 🌼kullandığın hap varmı. ağrın falan