ebrudere5552 Arkadaşlar cok kararsızım normal doğumdan çekiniyorum oyuzden aklımda sezaryen var ama sağlık acısından da normal doğum daha iyi sizce hangi doğum sekli daha iyi ?
Ecem1818 ebrudere5552 tabikide doktorun onaylıyorsa normal.toparlanması daha kolay.ve bu senin vücudunun başaracağı birşey sonuçta.yani biyolojik olarak vücudumuz buna hazır aslında.
Nilaysare ebrudere5552 yanı insanlae normal olan sağlıklı olan varken neden inadına sezeryan seçer ki