Taze-anne Kızlar erken doğum riskim var şuan sadece yatıyorum ciğer geliştirici de vuruldum ama korkuyorum ya erkenden gelmek isterse diye. Şuan 2 kilo. Sizce bu durumda doğarsa ne kadar küvözde kalır. Sağlıklı olurmu bebeğim
cipiti Taze-anne merhaba umarım sağlıkla zamanında gelir 🙏 iki kilo üzeri çabuk toparlıyor diye okudum doktorum banada erken doğabilir dedi kaçıncı haftadasiniz birde erken doğumu tetikleyen durum nedir
Eerrennn_ Taze-anne ilac falan veridmi doktorun. ciger geliştiricinin cok daydası olur erkenden yapılması cok iyi olmuş
Goncikim Taze-anne evet canım bende 30+2 deyim plesenta previa var bende yani plesentam rahmime yapışık😞. 34de alırız dedi doktorum..bebeğim küveze girer diye korkuyorum😞inşallah sağlıkla alırız yavrularımızı
Taze-anne cipiti şuan 32+2 yim. Çok kasılmalarım vardı ve karın ağrısı şikayetiyle gittim nst çektiler sancı çıktı. O gün yatış yapıldı ciğer geliştirici yaptılar ertesi gün eve gönderdiler
Gmzecemelin Taze-anne bende 31 deyim bebegim cok hareketli nor sagdan bor soldan karnimda kasilma oluyor Bunu harekett olarak degerlendiriyorum ama kasilmamidir ? Nasil ayirt ederim
Taze-anne Gmzecemelin canım hareketle kasılma çok farklı zaten hissedersin. Top gibi kendini topluyor sıkıyor sen de onu hissediyorsun zaten hissetmemen mümkün değil çünkü canın acıyor seninde
gunisigim123 Taze-anne bnde 32 deyim proluton igne vuruldum erken dogum riskim var sancim cikiyor ama ciger gelistirici olmadim henuz
Taze-anne gunisigim123 o doktorun kararı diye biliyorum canım benim nst de 75 lerde sancım çıkınca doktorum da korktu o yüzden yaptırdı belkide hani durduramazsak gelirse diye
Baybymucize Taze-anne canım bende 30+5 günlük gebeyim hastanede yattım daha dün çıktım ciğer geliştirici oldum doktorlar 32yi görsek çok iyi az daha dayansın dedi haftan iyi canım
Taze-anne Baybymucize ayy yavrum ya ne acelesi var bunların anlamadım ki. Sizin şikayetleriniz nelerdi
Taze-anne Baybymucize bende aynı dün çıktım hastaneden haftaya kontrolüm var inşallah bir sorun olmadan geçer gider.
Merveakbb Taze-anne Canim kaç haftalik hamilesin 25 haftalik hamileyim magnezyum içmeme ragmen bebek kendini çok kasiyo bu sancimi oluyo
Taze-anne Merveakbb 32+2 yim canım yani ben kasılma toplanma şikayetiyle gittim bende sancı çıktı. Ama her toplanma sancımıdır bilemiyorum malesef ki
Pembgl Merveakbb Merveakbb evet sancı oluyormuş o ama sıklığı ve tekrarı önemli yani arada olur günde bi kaç kez oluyor da benim doktorum 3-5 dk da bir olursa yarım saati geçerse erken Doğum riski olabilir dedi sende say bakalım dk tut ona göre git doktoruna
Baybymucize Taze-anne inşallah bir daha sorun yaşamayız çok zor stresli bir durum kalkmadan yatıyorum sizde öyle yapın