aselelif06 bence stok yapmayın 1 numara çok kullanılmıyor 2 paket alın yeter birde marka cok güzel bende alıcam ama bazı bezler bebegin cildine iyi gelmiyormuş arkadaşım mesela prima aldı piştikten kurtulamadı hepsini denedim ama bim deki marka bezde bişey olmadı diyor fikrimce şanslı. Bende prima kullandm ilk kızıma ama sürekli pişik olayımız oluyordu hiçte degiştirmemiştim cahillik işte şimdi hangisi iyi gelirse ondan devam edicem dogacak bebegime yani her markadan en ufak paketini alıp deniycem. Sleppynin regl için pedlerinden ben memnundm hiç aşınma falan yapmıyordu umarm bezide öyledir.