38+2 haftalık hamileyim 2 gün sonra doktorum çatı muayenesi için çağırdı ama ben çatı muayenesinden çok korkuyorum, ağrılı oluyor muş açıkçası tedirginim bundan yana aranızda çatı muayenesi olanlar yorum yapabilir mi ? Gerçekten gerekli mi bu muayeneye 😊