Tum sartlar elverisliyse normal dogum, degilse sezeryan seklinde dusunuyorum ben. İlk dogumda normaldi fakat bu gebeligimde sorunlar oldugu icin zorunlu sezeryan diye dusunuluyor. Normal dogumun toparlanmasi o kadar hizli ki, sonrasindaki kadinin gucune kendi bedeninde sahit olmakta buyuk haz. İkisini de tercih edene de sonsuz saygi duyuyorum herkesin kendi bedeni. Fakat sorun yoksa normal dogum cok kutsal bir an oluyor