Merhabalar gecmıs olsun öncelikle filyasyonda calısıyorum soyle bahsedeyım kısaca her hastada ilaçlarını duzenlı kullanıp cok ıyı baksalarda kendıne belırtılerin şikayetin hepsı malesef 10.günde gecmıyor kımısınde koku kaybı cok sonra gelıyor kımısjnde oksuruk,gogus sırt agrısı ,hemen yorulma nefes darlıgı vs kalıyor