Toplam da 5 doz. 19-24 haftalarda birinde ilk doz. 2. Doz 1 ay snr. 3. Doz 6 ay snr. Son 2 doz da sene de 1.
Toplamda 3 sene de bitiyormuş.
Hemşire bana 5 dozu tamamla ömür boyu kafan rahat olsun bence dedi. Yine de sen bilirsin dedi.
2 ya da 3 doz da bırakırsan koruyuculuğu 6 ay ile 1 sene arası oluyor dedi.
Mantıklı geldi. Okulda vurulanları bilmiyorum. Ama ben tamamlıcam. Zaten sağlık ocağında, para falan da vermiyorum. 🤷🏻♀️