Didonana canım bizimde bi bilgimiz yok , bende hamileyim kalp atışı duyulunca corasprin ve olsapar iğneye başlattı doktor , valla neyi ne zaman kullanacagımı bile karıştırdım iğneyi 16.00 da vurunuyorum , corasprini sabah folik asitide öğlen atıyorum progestanıda günlük gece yatmadan ditil olarak atıyorum , doktor başkaaaaa diyor eczacı başka diyorrrrr