L183 36.haftada göbek deliği ve etrafı acısı yaşayan var mı canımı çok yakıyor neden oluyo acaba (bebeğin hareketleri normal)
Cileklimilkshake34 L183 bu banada oluyo aşırı derece gıcık bişey . Sebebini bende bilmiyorum 🤯 çatlaklarımı kaşıyorum diye onun mu acısı acaba diyorum ama sadece göbek deliğimin hemen aşağısında var bu acı bende krem falan sürüyorum geçmiyo ama ovmak iyi geliyo biraz
Baharclsmz L183 malesef benimde çok ağrıyo sanki bebek orda tepiiniyor gibi doktoruma sordum ve fıtık dedi ama tehlikeli değil kesinlikle her insanda iç fıtık olurmuş hamilelikte bu genişlermiş vee ağrıya sebep olurmuş doğurunca geçer dedi🤗🤗🤩
Gulsumbozkurt L183 bnde yok ama ablamda olmuştu ordan biliyorum göbek deliğinin yan tarafında şişlik vardı göbek fıtığı demişti doktor doğumdan sonra gecti