Merhaba kızlar blrsey sormak lstlyorum ben hamileyim fakat ilk doktorumun dediğine göre 8+4 hamileyim gecen hafta gittigim doktorunun dediğine göre de 5 haftalik hamileyim doktor biraz sertti soramadım nasil böyle fark oluyor diye. Sadece kese yeni oluşmuş kucuk dedi ama bundan 20 gün önce ise hcg değerim 2000 küsürdü boyle bir durumda karşı karşıya kalan oldu mu