Ates21 hayır her leke tehlike değildir, değişen hormonlarla, büyüyen rahmin yer açmasıyla da lekelenme olabilir. Ama sürekli oluyorsa, açık kırmızı-pembe renkliyse ve ağrı da eşlik ediyorsa tehlikelidir. İlacı verdi diye de panik yapmayın, progestan verdiyse tedbir amaçlı da veriyorlar. Benim de 7 haftalıkken bir kez kahverengi lekelenmem oldu açıkçası çok panik yapmadım. İlaç kullanıyorum tedbir amaçlı ve bir daha da olmadı zaten. Geçmiş olsun 🌸