Bizde 23+2 haftalığız ☺️ Hareketlerimiz gün geçtikçe artıyor. Bebişimiz hareket ettikçe çok mutlu oluyorum ☺️ Allah isteyen herkese nasip etsin annelik en güzel duyguymuş ☺️ Herkesin bebişlerini gününde sağlıklı bir şekilde kucaklarına almayı nasip etsin ☺️