Meleka Selamlar , Merak ettiğim bir şey var . Normal doğum yapan anneler gebeliğiniz boyunca hiç plates , egzersiz vs. yapmadan normal doğumu kolay geçen var mı ? Bu saydıklarımı hiç yapmadım merakımdan soruyorum. Teşekkürler şimdiden 🙂
Meriwa Meleka hiç birini yapmadım 40+6 da doğurdum benim Bebeğim kanala girmediği için zor doğum yaptım nefes egzersizi çalış cnm bol bol
AliNailinannesi Meleka ben iki doğumumda da yapmadım. İlk doğumumda 35haftya kadar çalıştım. 2.de hiç çalışmadım ama ev işlerini kendimi sakınmadan yaptım sadece. İkisi de kolay oldu
Aselinannesiii Meleka ben hiç birini yapmadım ama hergün ev süpürüp siliyordum normal ev işi yani 39.haftada doğum yaptım doğumum kolay geçti kesi bile atılmadı sadece içte 2 tane dikişim vardı
Meriwa Meleka bütün herseyi unutuyosun ben yürüdüm denize girmiştim ama makata kadar yırtıldım nefesimi kontrol edemediğim için tansiyon cok oynadı