Ben bugun kontrole gittim 5+1 olarak. Kese olusmuş bebekde oluşmuş dedi doktor son adet tarihinden emin misin dedi eminim ama 5 haftalikken bebek oluşmazmi kafam karisti sormakda aklima gelmedi bir sorun yok daha kucuk kalp atisini duyamayiz 10 gun sonra gel dedi. Bazisida 5 haftalikken bebek olmaz diyor kafam karisti betahcgm 5binden yüksek