doktora gittiğimde mutlaka söylicem ama sizde de var mı merak ettim :( hamileliğimin ilk üç ayı mide bulantısıyla geçti 72 kilodan 66 kiloya düştüm mide bulantım geçince yemeğe başladım fakat iştahım hiç yok zoraki yiyorum şuan 8 aylık gebeyim 73 kilo olmuşum ciddi anlamda iştahsızlık var sizde de var mı?? çevremdekiler zorlamasa hiiç yemicem o kadar yani :( öneriniz var mı bu konuyla alakalı