ayse-nurr- Gizemssii bende detaylı ultrasona gittim ama bildiğim kadarıyla orda doğum yapılmıyo 🙄 yinede bi sorun siz tabi
Gizemssii btlsrkn-04 bende iki hafta sonra gidicem doktor beyden memnun kalırsam doğumu da orda yapmayı düşünüyorum nasıl sizce siz doğumu orda mı yapacaksınız
btlsrkn-04 Gizemssii ben ayrıntılı ultrason için Tülay hanıma gitmiştim canım sen hangi doktora gidiyorsun
Gizemssii btlsrkn-04 ben memnun kalmadım açıkçası ikili taramam geçti hiçbirşey söylemedi kanım düşükmüş hiçbir ilaç vermedi detaylı ultrason tarihim gelmiş onu söylemedi sağlık ocağından öğrendim herşeyi
btlsrkn-04 Gizemssii doğrudur canım olabilir çok hastası olan bir doktor tabi bunlar söylememesi için bir gerekçe değil her hastaya ayrı ilgili davranması gerekir haklısın
Gizemssii ayse-nurr- doğum için fiyat sorduğumda doktor beyle görüşün dediler doğum olmuyor demediler bana ama bilmiyorum 😔
Gizemssii btlsrkn-04 siz doğumu nerde yapmayı düşünüyorsunuz çok kafam karışık hiçbirşeye karar veremiyorum
btlsrkn-04 Gizemssii ben beyhekimde yapıcam nasipse canım çoğu tanıdığım orda yaptı ve hepside çok memnun kaldı
btlsrkn-04 Gizemssii Orhan solakoğlu ama henüz doğum fiyatları hakkında konuşmadım canım ocağın ilk haftası gidicem nasipse o zaman konuşucam