Merhaba kızlar 28+2 haftadayım üzerimde aşırı bi duygusallık var normal konuşurken bile ağlayasım geliyo eşim veya bi başkası en ufak bişey söylese kendimi durduramadan ağlıyorum ve asla engel olamıyorum gözümden şıpır şıpır dökülüyo yaşlar bu durumla nasıl baş edicem bilmiyorum sizde durumlar ney benimle aynı şeyleri yaşayan varmı?