ardengunes 8 yıl önce doktoruma 2.500 verdik,hastane de sadece Doğum ne kadar bilmiyorum canm benm kan uyuşmazlığı aşısı oldu ve oğlum sarılık olduğu için 1 hafta yattık hastanede 10.000 kadar da o tutmuştu bu arada benim özel sigortam vardı ama hastane ile anlaşması yokmuş devlet ile zaten yoktu anlaşması o zaman şimdi bilmiyorum cnm...ama Doğum ekibi çok çok iyiydi...sanki annem Doğumda Yanımda gibi hissettim o kadar yani