Eymenimmmm Melisa35 normalde gerekmez ama bnm ilk gebeligimde henuz cok küçük bebek idrara sıkışık gel dha net gorelim demişlerdi 🙄 oylebi durum olursa sanada soylerler zaten
minikturta Melisa35 bana doktorum sıkışık gel çünkü bağırsaklar görüş alanımızı kısıtlıyor idrar kesen dolu olursa bağırsağı yukarı kaldırıyor ve görüş açımız netleşiyor demişti tabi ben öyle gidemedim o yüzden de pek net bisey görememiştik 🙈
Melisa35 minikturta normal karından ultrasonlarda da sıkışık giriyorduk o aklıma takıldı perşembe günü ilk kez gideceğiz hayırlısıyla