bebegimmm16 https://www.jup1.com/image/blPqR Kızlar selam bugün doktorumla konuştuk 11.gunum ignede test yapabilirsin dedi Hassas testlerden aldım 3dk içinde ince bir çizgi belirdi gözle daha iyi görülüyor ya da ben deliriyorum bı bakar misiniz
sehrengiz_8 bebegimmm16 canım silik gördüm ben de testiniz predictor galiba yanılma payı çok az o testin hayırlı olsun sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın bir de yarın kan testi verin iki gün ara ile düzenli artıp artmadığını kontrol edin
bebegimmm16 sehrengiz_8 oh sadece ben görmemişim bide resimde belli olmuyor kuzum elimde bakınca daha belli inşallah vardir daaha adetime bir hafta var
yesmyrtsvr bebegimmm16 kan testi için acele etme gecikme yaşa biraz sonra kan ver eğer sıkıntılı bir durumun yoksa da 7. Haftana kadar bekle derim ultrason da herşey net çıkıyor sağlıkla al kucağına yavrunu❤️ Tebrik ederim 🥰
sehrengiz_8 bebegimmm16 olsun canım gittikçe belirginleşecek yarın aile hekimine git kan testi yaptır ve evde test yaptım iki çizgi çıktı kan testi vereceğim de artışını takip et önemli olan artışı
Almla Hayrlj olsn yaaa Bnde gördüm 🌷♥️♥️Adetin üzerinden gectı mi canm Bnde yapacam ama tek çizgi olmasından korkuyorum dün normal test yaptm tek çiziği ikinci gün adetimde bugün
Dadas bebegimmm16 çok hafif var yakınlaştırinca gördüm. Allah’ım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Sımsıkı anneye tutunsun sonrada hayata🥰🥰🤲🤲
bebegimmm16 Dadas inşallah güzel kalplim çok teşekkür ederim duaların için. İki kayibim var inşallah tutunur 🥰
Dadas bebegimmm16 rica ederim canım ne demek. Bu sefer inşallah mutluluğu tam anlamıyla yaşarsın 🤲🥰 Üzülme der mevlana ve devam eder; bir gün kaybettiğin her şey, başka bir surette sana geri döner… ❤️💙