Bsrygz1 Kızlar 26 haftalık hamileyim hamilelğmn başından beri böyle şeylere dikkat ediyorum ilk gebeliğimde de çok dikkat etmştm aslında ama bu 2 3 gündür canım sürekli asitli içecekler istyo aşeriyorum desem yeridir eşime gazoz aldırdm bna gazoz alırken kendinede kola almş bende 2 gündr gazoz içtim bugnde dayanamdm kola içtim şmdide korkuyom bişey oldumu diye içen oldumu yada ne gibi zararlar verir oğlumda böyle degldm ama bunda içim yanıyo sürekli asitli içecekler hoş geliyo 🤦♀️
Tugcekkkkk Bsrygz1 canım abaetmadıgın sürece içebilirsiniz bence. Ben de ilk aylar mide bulantım iyi geliyor diye günde bir büyük bardak kola ya da meyveli gazoz içiyordum.
Nesse86 Bsrygz1 arada icebilirsiniz bende iciorum Sprite mesela arada ya da meyveli soda normal yani cok icerseniz zararli
Aksoytetik Bsrygz1 içebilirsin cnm doktor bana canın çektiğinde nefsini tüketecek kadar iç demişti. Zaten hamilelik farklı bir süreç kola yı sevmem normalde ama canım çekiyor😄 sınırını bildiğin sürece sorun yok merak etme
Seymamuge 27 yaşındayım bu yasıma kadar toplan 5 litre bile kola icmemeisimdir hamileyim ve canım kola istiyor evde hep var sadece eşim içerdi tadına bile bakmazdım ama şimdi yemeklerde canım istiyor minik bir yudum alıyorum bazen, cok şaşırıyorum kendime
[silindi] Brndr senelerdir kola içmek aklıma gelmez eve bayramdan bayrama alınır ama hamilelikte cok canım çekti koktu resmen burnuma arada Bi içiyorum 1lt lerden alsın eşiniz cabuk bitsin gözünüz görmesin gördükçe içesi geliyo insanın 😄
Kubosunyavrusu Bende soda içiyorum ama zaten faydası varmış kolayı okadar çok severdim ki hamileliğimde içemez oldum tiksindim resmen.
Nurbalam Bsrygz1 canım pek önerilmiyor ama şifa niyetine olsun inş 🙏 iç yanması bende de oluyor buz gibi limonata portakal suyu nar suyu öneriyorum 🙏🌸
Eerrennn_ Bsrygz1 Valla ben ilk hamileligimde de asitli icecek kola falan hep ictim, abartmamak kaydıyla. Biraz icsen birşeycik olmuyor tamamende yasak degil dior doktorlar. Youtubede bile doktor dedi icin canımız cekiyorsa ici ver gitsin 🤓
ikizlerimveben Yaa 30.haftaya gelmiş hala sigara içenler gördüm bu forumda sen kolayı dert ediyosun :)