ozlemozkankskn 8 i veya 12 ocakta sezeryan olacağım ben genel anestezi istemiştim doktor spinal öneriyor uyanıkken ameliyathaneden çok tırsıyorum, düşündükçe titriyorum uykularım kaçıyor ne yapmalıyım lütfen yardımcı olur musunuz?
Mrn47 ozlemozkankskn yarın sezeryan olucam canım, aynı korkuları yaşıyorum bende ama o ameliyatı olmadan da bu korkuyu yenemicez sanırım 😕
ArasMom34 ozlemozkankskn ben spinal yaptım yine olsa yine aynısını isterim doktorumla sohbet ede ede bitti 😂
Aseda ozlemozkankskn ben dün sezeryan ameliyat oldum spinal omuz ağrısı çekiyorum sadece diyebilirim :( umarım sizin öle gecmez
ozlemozkankskn Mrn47 Allahım yardımcın olsun canım dua edeceğim sana, sağlıklı sıhhatli kucağına al dilerim inşallah, hayırlı haberlerini beklerim tatlım.
Mrn47 ozlemozkankskn bende sana edicem canım, Allah nerde varsa kolaylık versin doğumun her türlüsü zor sonuçta , inşallah kolaylıkla atlatırız 🙏
Mrn47 ozlemozkankskn evet oldu canım atlattık şükür, evimizdeyiz yeni hayatımıza adapte olmaya çalışıyoruz. 😊
diyhomelif ozlemozkankskn genel anestezi yaptıran takipçilerim çok çok çok pişman çok hemde. Benimde ameliyathane korkum var doğumu zaten hissetmiyorsun spinal de diye kendimi hazırlıyorum mecbur
EsmamM18 ozlemozkankskn ay kuzum hiç korkma asıl sonrasından kork dicem de onda da korkulcak bişey yok. Ben ilk doğumumu 19 yaşımda oldum sezeryan ama komple uyuttular beni. Spinal de bebeğin ilk sesini duyuyorsun ilk sen hissediyorsun. Ben narkozdan ağlama krizine girdim beni sarhoş etti. Yani korkma bebeğini düşün inan korkulcak hiç ama hiç bir şey yok. Normal doğum olsan kork derim de.sezeryansın.
ozlemozkankskn EsmamM18 hiç ameliyat olmadım o ortamdan çok korkuyorum ne bileyim canlı canlı görülüyor ya düşündükçe titreme alıyor inanın… çok teşekkür ediyorum desteğiniz için Allahım razı olsun sizden bana çok dua edin olurmu?
diyhomelif ozlemozkankskn sonrasında çok ağır geçtiği için ve bebeğini tanimamis mesela bir takipçim daha çok depresyona girmiş bebeğimi tanıyamadım diye
ozlemozkankskn diyhomelif evet duydum bir kaç kişiden daha genelin daha zor olduğunu canım, hala kafam çok karışık bilmiyorum 😟😩😣
Baby06 ozlemozkankskn hiç korkma gerçekten korkacak bişey yok asla ama aslaa canın yanmicak daha güzel oluyor kızın karnından çıkar çıkmaz sesini duycaksin onu görceksin zaten önünde bitane perde olcak karnını görmiceksin komple uyumadigin için daha çabuk emzirceksin komple uyutulursan daha geç emziriyorsun hiç korkma