28 haftalık hamileyim benimde göğüs altından başlayan çizgim oluştu, henüz çatlağım yok. Anne karnında hamile olduğu zaman oluşan bu çizgi için şöyle bir şey okumuştum, bebekler doğduğu zaman renk körü olurmuş ve sadece koyu renkleri çok iyi seçebilirmiş. anne tek başına kendi imkanları ile doğum yapmak zorunda kaldığında bazen anne kendinden geçip bayılırsa, bebek hayata tutunmak için annenin kasıklarında başlayan bu koyu renkli çizgiyi göğüse kadar takip ederek memeye ulaşıp sütü emmeye başlarmış. O yüzden hamilelikte göğüs uçlarının daha da koyu bir kahverengiye dönüştüğü söylenir, ne kadar doğrudur bilmiyorum ya da bilimsel bir açıklaması var mıdır bilmiyorum, ama beni çok etkilemişti, o yüzden ben bu çizgimi çok seviyorum🤗🥰❣️