Hurimelek 19+2 hamileyim ve ilk gebeliğim bu günlerde rahmimde bir baskı hissediyorum ara ara sancım var ve bu günlerde hapşırurken altıma kaçırmaya başladım doktor kontrolüm de ay başında acile gitsem mi yoksa beklesem mi günümü normal mi bunlar
Sumsumm Hicbirsey yokken bile altiniza kacirabilirsiniz hatta bunu fark etmeye bilirsiniz bunlar normal.ozellikle yirminci haftalara dogru basliyor zaten kacirma.