Dua35 Arkadaşlar merhaba 12. Haftadayız iki gündür karnımda ve vajınamda ağrı hissediyorum dinlenince geçiyor çok şükür,ama doktor randevum 3 hafta sonra endişe de ediyorum sizde durumlar nasıl ?
Smgeeee Dua35 korkma canım ben suan 22 haftalığım benimde vajina da baskı gibi agrı var vucut kendini hazırlıyor ve bebiş ve Rahim büyüdükce arıların olması normal tabiki dayanışmaya ak derecede değilse sen içim rahat olsun dersen doktorunu ara sor en iyi bilgiyi o verir tabiki sağlıkla kucağına al inşallah 🙏
mavis24 Dua35 bendede durumlar aynı perşembe gidicem doktora 12. Haftamdayım kasık agrılarım baya var beni çok zorluyor inşallah normaldir
Fatosef Dua35 kendini yorunca oluyor o ağrı canım endişe etme benimde ağrıyor 3 gündür leke geliyor ama bebek gayet saglikliydi o yüzden endişe etme
Brcccc Dua35 ben de 12.haftamdayım aynı ağrılar bende de var doktorum normal olduğunu ilerleyen haftalarda ağrı ve krampların daha da artacağını söyledi rahim büyümesi sebebiyle kasılmalara bağlı ağrı oluyormş 😍
Dua35 Smgeeee çok teşekkür ederim canım 🙏🏻Amin ,sizde sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi,çok şükür dayanılcak gibi ama dediğiniz gibi dayanamazsam sorucam doktoruma 🌸
Smgeeee Dua35 sağol canım inşallah ama dediğim gibi içini ferah tut sen cok anormal bir durumun yoksa hersey normal birde ilk gebeliğin se daha normal sonucta yumruk kadar olan rahim genişliyor birde vucut kendini doğumda hazırlıyor pelvik kasları vs ağrıyor yani 🤗🤗
Dua35 mavis24 İnşaALLAH normaldir canım benimde öyle geçen hafta gittim doktora böyle bir şikayetim yoktu 2 gündür böyle
sedamom 12+3’Deyim. Bende biraz ayakta durduğumda kendimi yorduğumda kasık ağrısı bel ağrısı çok zorluyor ve sarı kahve karışımı akıntım oluyor.. Ama özellikle bu hafta sanki kasık ağrım daha arttı gibi geliyor. Acaba rahim genişlediği için olabilir mi?
Smgeeee sedamom evet cnm ama akıntıya dikkat et sen yine bu haftalar cok yormayın bence kendinizi benm doktorum öyle uyarmıştı daha sonra kendisi zaten gebeliğin gidişatına göre bilgi veriyor sağlıkla kucağına al inşallah 🙏
Dua35 Smgeeee yaa çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, içim rahatladı ALLAH razı olsun 🙏🏻😍evet ilk gebeliğim ve çok evhamlı telaşlı bi anne adayıyım 🥳🤦♀️
mavis24 Dua35 insan Korkuyo kaç defa agrılardan kesin bişey oldu deyip gittim ama bişey yoktu normal diyo herkes ama işte bunu kendimize anlatamıyoruz ama aslında insan önemsemeli evet normal olabilir ama normal olmayadabilir sonuçta
Smgeeee Dua35 🤗evet biraz öyle oluyor cnm benmde ilk gebeliğim hatta çalışıyorum ve sürekli ayaktayım bende ama cok şükür iyi gidiyor hersey kötüyü düşünmemeye odakladım hep kendimi tabi tedbiride elden bırakmamalıyız 😊😊Allah bütün hamişleri korusun sağ sağlim kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🙏 🙏 🙏
Sedanindenizi Dua35 11. Haftadayim iki gundur bende de oluyor azicik yorulunca artiyor. Mesela az once makina yerlestirip ustunede camasir astim su an kasik agrim var. Dinlenince geciyor.
Dua35 Sedanindenizi benimde dinlenince geçiyor canım ,normalde her gün düzenli yürürdüm 2 gündür geri dönüyorum yürüyüşten hemen başlıyor ağrı