Selam Kızçeler , 👋 22+2 Günlük Hamileyim , kızım olacak allahın izniyle 🤲 Doktor gerçekten harika , soru sormanıza izin vermeden herşeyi tek tek gösterip anlatıyor , eş hemen yanınızda oturuyor kocaman bi ekrandan izliyor gerçekten tavsiye ederim 🙏 Çok şükür bizim herşeyimiz yolunda 🤲 Gitmek isteyen varsa gönül rahatlığıyla gidebilir . Yeri Ataköy ‘ de nakit 550 tl kartla 600 tl , 2 hafta öncesinden randevu almanız gerekiyor Bilginiz olsun , önerenlere çok teşekkür ederim ☺️