selinlika Merhaba anne adayları bebeğinizin hareketlerini ilk ne zaman hissettiniz? Ben 11+5 teyim ama henüz bir sey hissetmedim bir an önce hissetmek istiyorum onu, heyecanla bekliyorum :)
ysfali06 selinlika 20+5te hissettim ben ilk gebeliğim İnş sizde en kısa zamanda hissedersiniz çok güzel birşey 🤗
Fulyaa29 selinlika 19+5im tam anlamıyla bugün hissettim bnde hergün sabırsızlıkla bekliyodum hissetmeyi
zeynepyesimd selinlika 21.haftamda hissettim ilk, ilk gebelikte 24.haftaya kadar hissetmemek normal demişti doktorum
nesibe_baris selinlika erken daha hissetmek için ben 16+5 haftalık hamileyim yaklaşık 3 hafta önce hissetmeye başladım şimdi hiç durmuyor 🤣🤣 sürekli hareket ediyor minnak
Gulhan49 Hareketlenme kasıklarda veya karında ağrı yapıyor mu anneler 18+2 haftalığım karnım iki gündür ağrıyor korkmalı mıyım bebek hareketi mi vallaha anlamadım 🤦🏻♀️