Mertimm 25 Haftadayım ve midem çok yanıyor afedersiniz kusma ihtiyacı duyuyorum . Ve kusarken idrar kaçırıyorum . Basınıza geldi mi ?
RabiaMG Mertimm baskidan dolayi oluyor benimde olmustu istifra ederken. Daha sonra agirlasincada wcye zor yetisiyorsun. Dogum sonra bile olabiliyor kaslar gevsedigi icin.
RabiaMG Mertimm benim ilk bebegim. Dogum sonrasi bile yasadim malesef. Kaslar gevsedigi icin. Hamileliktede bebek baski yaptigi icin. Mide yanmasi icinse bana tek iyi gelen gaviscon oldu doktorum yazmisti. Doktorunuza soyleyin yazabilir.
Mertimm RabiaMG Denedim iyi gelmiyor . Şurup ise yaramıyor bende malesef çok dikkat etmem lazım yedigume ancak öyle geçiyor 😳
RabiaMG Mertimm surubu ictikten sonra nerdeyse 1 saat su bile icmeyin ben gece yatmadan icerdim gun icinde de bisey yiyip icmezdim bir saat kadar. Tabi dikkat etmek gerekiyor.