Eys Hamileler kabızlık sorununa nasıl bir çözüm önerirsiniz, ayrıca 5 haftalık hamileyim, diyet yapıyorum sayılır yani az ve sık yiyorum bundan dolayı da oluyor. Etkili bir Öneriniz var mı?
sasl Eys Bol bol su tüket mutlaka beni su icmenin yanı sıra muz da tuvalete cok cıkarıo dene belki sendede faydası olur lavabodayken asagya baskı yapma ıkınma
Kaderimm Eys bende şu icemeyenlerdenim cnm ilk gebeligimde eczaneden kabızlık sakızı almıştım gebeler için muhteşem bişey bundada mısır patlağı yedim onunda faydasını gördüm çok rahat tuvalete cikariyor
Semazrl Eys ben hiçbir çare bulamadım en son şurup verdi doktorum ona başladım bakalım faydası olcak mi
DilekDogan78 MerveKaya38 doktora sormuşmuydun canım zeytinyağı na bişey dedi mi bende içmek istiyorum ama bebeğe bı zararı olur diye icmedim hic
MerveKaya38 DilekDogan78 sordum canım doğal olduğu için icebilirsin dedi ama bir kaşık eğer öyle icemiyorsan az bı salata yap içine dok öyle ye oda aynı canım
MerveKaya38 DilekDogan78 günde 7 8 tane zeytin yiyorum ayrıca bol su içiyorum erik suyu , yada kaysi suyu yapıyorum evde iciyorum şükür sıkıntım yok canım.
DilekDogan78 MerveKaya38 anladım canım teşekkür ederim.. ben su içemiyorum pek bu ara içesim gelmiyo ağzımın tadı hiç yok midem bı garip
sasl Semazrl Beni direk lavaboya cıkarıyo ben sadece denemesini önerdim zaten tabikide kisiden kisiye degisiklik gösterir fakat denemekde fayda var yinede.