Oyagunaydin Benim gebelikle beraber daha ilk yapilan testlerde 6.haftada tsh 3.66 cikti dr endokrin doktoruna yonlendirdi bir ilac basladi endokrin sabahlari kahvaltidan yarim saat once iciyorum su an 11 haftaligiz dun tekrar test yapildi 1,4 de dusmus bile bence endokrine o yoksa iç hastaliklari (dahiliyeye ) gidin cunku ailme hekimi anlamoyor ben ill hamilelik testlerini saglik ocaginda yaptirdim tsh orada 3,99 cikmisti ve aile hekimi hersey normal dekisti. Ne zaman kadin doguma gittim tsh cok yuksek gekrar tsh bakalim ona gore endokrine yonlendireyim ilac başlansin demisti.