Ebrar3435 Evet bayanlar haftanız nasıl geçiyor, gobusler çıktı mı ?, bulantilar ne durumda , 2li test yaptırdınız mi ?nasıl gidiyor cinsiyet belli mi? hadi konuşalım biraz..😇🥰♥️🤰
Zeynebbilgin Haftam da doktor erkeğe benziyor dedi 13. Haftam da %100 kız dedi ilk çocuğumuz ama çok kız istiyorduk💜 bulantılar devam ediyor hiçbişey yiyemiyorum hatta kg veriyorum bu yüzden . Göbüş çok az çıktı gibi ama ne zaman tam çıkar acaba 🙈2 li test yaptırdım sonucum cuma günü çıkacak 💜