Arkadaslar merhaba ben yeni uye oldum. Bebek istiyoruz ama 9 aydır olmadı doktora başvurdum hormon testi yaptı temiz cıktı daha sonra klomen verdı bıtınce gel dedı adetımin 3.gunu başlayarak gunde 2 tane kullandım kontrole gittim bitince ama doktorum yokmuş sonraki günlerde de aradım olmadığını söylediler ayın 31 ıne randevu aldım o hune kadar yumurta kontrolü olması ıcın özel hastaneye başka bi doktora gittim duruma anlattım 2 tane yumurtan oluşmuş 3 gün sonra yıne gel dedi gittim ama bakmadı tedaviye en bastan başlıcaz dedı bende dıher doktorumdan memnun olduğunun için kabul etmedim doktorumun gelmesine 2 hafta var yumurta iğne olmadan çatlar mı yada 2 hafta sonra kontol için cok geç olır mu catladıyda gebelik ne zaman belli olur lütfen yardımcı olur musunuz 🙏