aybkkra Senaa28- benimde başta 5ti ilaç kullandım tüm hamileliğim boyunca her ay tahlil verip kontrol ettik ona göre ilacın dozu değişti 5 yüksek bir değer
sehrengiz_8 Senaa28- canım hekimine danış ilaç kullanarak kontrol altına alıyorlar yüksek olması olağan bir durum değil
Senaa28- Ne gibi sorunlara yol açar benim bugün öyle çıktı dahiliye ye yönlendirildim çok korktum 7.haftadayım
Yasemin301 Senaa28- ilacla düser merak etmeyin yeterki erken onlem alin duzenli olcturun ilac ayarlamasi yaptirin
Fatosef Senaa28- benim de 4.79 çıktı canım ilac verdi euthyrox 25 mg kullan bir ay sonra bakarız dedi. İlaç kullan bebegin zekasını etkiliyormus çünkü
DrElf Senaa28- ilk 3 ayda çok önemli tiroit hormonları hemen dahiliyeye gidin . Bebek’te zeka geriliği gelişme geriliğine neden oluyor . Tiroit ilaci kullanacaksınız gebelik boyunca