Aserpil Merhaba anneler. 30 haftalık olduk çok şükür. Her kontrolümüzde dokttorumuz çok hareketli olduğunu söylüyor. Bebek büyüdükçe çoğu zaman hareketlerini karnımda hissetmiyorum sizdede öylemi elimle daha iyi hissediyorum.
Aloneanqel Aserpil canım bende de öyle oluyor. Bazen tam hissediyorum bazen hissetmiyorum. Bebeğim uykucu benim. Muayene de bile suratını asıyor uyandırmaya çalışınca doktor. 🤗🤗 32+3 üz bizde
Buse-93 Aserpil bizde 30 olduk. Bu ara kaplumbağa misali oldu minik bende çok endişe ediyorum ama önemli olan hareket dedi doktor 👧🏻
Aserpil Serene001 mesela şuan hareket etti ve bayagida sürdü bedenim hissetmiyor ama dısardan görünüyor.
Aserpil Aloneanqel bizimkinin hareketinden doğru düzgün poz bile cekemiyir Dr ama garip bı şekilde hareket ediyor dışarıda da gayet belli ama bedenim hissetmiyor