melegegebe 37+4 uz . Suan karnim aşırı sert sanki gaz sıkışması var gibi . Giren cikan bi agridan ziyade aktif bi agri var. Kasik bölgemde de agri var 😬😬 dogum mu basladi yoksa nasil anlicam anlayamiyorum.
aybkkra melegegebe benim okuduklarım sancı belirli aralıklarla girip çıkarmış sürekli olmazmış ama tabi tecrübeliler daha iyi bilir☺️
Busbushatun melegegebe canm bı belırtı ama dogum sancısı degıl o sancı baslıcak mesela adet agrısı yada ılk buyuk tuvaletın gelınce bı agrı olr ya karnında onun daha kasıkta oldugunu dusun beldede olabılor snra bıraz mola verıyor snra tekrar gırıyor o agrı bırı sankı vurup cekılıyor gbı bse..
Zeyynep melegegebe sen bence bir git benim sadece ufak devamlı olan bir ağrım vardı belimde hastaneye çatı muayenesine gttiğimde doğum yapmıştım :) sezeryan olacaksan bir doktorunu ara istersen
melegegebe Busbushatun anladim canim bu gaz sıkışması gibi 😬 ilk hamilelik . Cuma sezeryan olcam da tam 38 olsun bari 😬 bazen rahatliyorum hafifliyor bazen yine artiyor hic ayirt edemiyorum ya ben dogum sancisini ayirt edemezsem ne olur 😬😬
melegegebe Zeyynep numarasi da yokki valla 😬 suanda da hic hazir degilim hic anlamadim tuvaletim var gibi sanki afedersn yapmak istiyorum da kabizliktan yapamiyorum gibi. Bazen hafifliyor bazen artiyor ama saat tutamiyorum anlamadım hiçbir sey😵 simdi gidersem sancin var deyip alirlarsa daha 37+4 😬😬
Emine08 Bnde 37 +4 günlük hamileyim Benim de kaç gündür karın sertleşmesi kask agrisi bir haftadır geçmeyen ishal var bel ağrısından başlıyor karnın alt kısmına doğru ağrı.giriyor yarim satte bi nasıl gerçek sanci olduğunu anlıycam
melegegebe Emine08 benim de karnim sertleşiyor bazen agriyor bazen hafifliyor . Tek tarif edecegim sanki ici gaz dolu salsam rahatlicam gibi ama yok o da olmuyor dik duramiyorum karnima agri girince 😣
melegegebe Zeyynep canim afedersn lavaboya cktim bir ikinma istegi geliyor korktm boyle bir agri ve ikinma oljnca dogurcam sandim . Neyseki korktugum gbi olmadi . Gece en son girip cikiyordu agri . Suan daha iyiyim . Şükür bi geceyi daha atlattm dayansaydi cumaya 🙈
melegegebe Zeyynep hastaneye gitsem belki alirdi doğuma aşırı kasilma sertlesme agri vardı böyle olunca sanci cikiyor nstde . Zaten 1 tane sancı gördü diye 34ten beri dogurdum dogurcam doktora göre 🤣
Zeyynep melegegebe neden sezeryan oluyorsun canım çünkü eğer zorunluysa ve suan gitmiyorsan sıkıntı olabilir bebek kanala girmiş olabilir ben 36+6da doğum yaptım haftan çok iyi neden korkuyorsun ki gitmekten :)))