Pinar-34 18+3 olduk ultrason da kıpır kıpır bir dakika durmuyor ama ben hissetmiyorum ya da anlamıyorum :(
Busra3509 Pinar-34 bazı anneler 15 haftada falan hafif hisediyormus bazıları taa 22.24 arası hisediyormus. Bende hic hisedmiorm. Ultrason da kıpır kıpır masallah ama hic hissetme yoj henüz. Aniden süpriz yapacak sizede 😊
bsraYsf2323 Pinar-34 20 de tam hissetmeye başlarsın canım ben 20 de hissetmeye başladım ama tam emin olamıyordum 24 te artik tam emin oluyosun 🤗🌸😊
drn05 Pinar-34 ben hissediyorum ama yanlış mı anlıyorum acaba ya 😔🙈sürekli değil tabi de gün içinde mutlaka bi kaç kere hisediyorum. 18+3 üm bende
Asya44 Endiselenme canım hissedersin bazı anneler gec hiss ediyor 24 haftaya kadar hissedersin emin ol🥰